نماد دو شرکت به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد

تهران (پانا) - شرکت کشت و صنعت جوین با نماد معاملاتی "جوین" و شرکت سرمایه‌گذاری پویا با نماد معاملاتی "وپویا" به جمع فرابورس‌نشین‌ها پیوستند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نماد دو شرکت به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، شرکت کشت و صنعت جوین به استناد ماده ۳۶ احکام برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران به عنوان دویست و چهل و ششمین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که در تاریخ ۲۳ تیرماه سال ۹۲ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است، با نماد معاملاتی "جوین" در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیرگروه کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته روی تابلوی زرد بازار پایه فرابورس ایران رفته است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سرمایه‌گذاری پویا نیز پس از احراز کلیه شرایط پذیرش فرابورس به عنوان دویست و پانزدهمین نماد معاملاتی و شصتمین شرکت در بازار اول، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

گفتنی است این شرکت هم که در تاریخ ۸ آذرماه سال ۹۴ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "وپویا" در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌گری‌های مالی به جمع بازار اولی‌های فرابورس اضافه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار