معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

صیانت از واحدهای تولیدی یکی از اولویت های سال جهش تولید است

اسلامشهر (پانا) - جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید استان تهران به میزبانی فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از واحدهای تولیدی  یکی از اولویت های سال جهش تولید است

در این جلسه حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در سخنانی صیانت از واحدهای تولیدی را یکی از اولویت های کاری این معاونت در سال جهش تولید برشمرد و اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز و مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده تلاش می کنیم تا از کاهش تولید و میزان اشتغال جلوگیری کنیم.

او در ادامه افزود:احیاء واحدهای راکد، تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانکها و تمرکز بر اجرای پروژه های پیشران شهرستان های استان تهران از دیگر اولویت های ما خواهد بود.

عسگری اسلامشهر را یکی از شهرستان های شاخص استان تهران برشمرد و بیان کرد: تمایل به سرمایه گذاری در این شهرستان زیاد است و ایجاد 12 هزار و هفتصد شغل جدید در سال 98 نشان می دهد که مسئولین این شهرستان بخوبی پای کار بودند و توانستند ظرفیت های جدید جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال ایجاد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات 25 واحد صنعتی، تولیدی و اشتغال زایی اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.

او خاطر نشان کرد: مصوبات این جلسه برای تمامی دستگاه‌ها لازم الاجراست و امیدواریم تا پایان سال جاری نتایج مثبتی در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در این شهرستان داشته باشد.

در ادامه معاون امور اقتصادی استاندار تهران به همراه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر و صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران از بخش های مختلف شرکت سینجر گاز و شیشه سازان جام ایمن اسلامشهر بازدید کردند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار