معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برگزاری نشست ستاد طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری نشست ستاد طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست ستاد طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه

به گزارش اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سید مجتبی موسوی در نشست ستاد طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه که با حضورجمعی از مسؤولین آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و.. در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور که تعطیلی برخی کسب و کارها و در مضیقه قرار گرفتن خانواده‌هایی را به دنبال داشت، رهبر معظم انقلاب طی سخنانی حکیمانه، خواستار مواسات و کمک‌های مؤمنانه در راستای حمایت از این اقشار شدند.

وی افزود: آموزش و پرورش نیز به عنوان متولی امر تعلیم و تربیت که بیشترین تعامل را با جامعه دارد بر خود فرض می‌داند که در این شرایط ویژه در کنار اقشار ضعیف جامعه باشد که این رزمایش اقدامی پسندیده در این خصوص است.

موسوی با اشاره به نحوه برگزاری این رزمایش اظهار داشت: در مدارس مجری طرح شهید بهنام محمدی، مدارس انقلاب، مدارس تمام تشکیلاتی، مراکز دارالقرآن و کانون‌های فرهنگی و تربیتی جمع آموری اقلام کمکی برای اقشار ضعیف و کم‌درآمد که از شیوع کرونا آسیب دیده اند، جمع‌آوری می‌شود.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان خاطرنشان ساخت: برنامه نمادین این طرح بزرگ روز شنبه 20 اردیبهشت ماه جاری همزمان با میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی(ع) در سراسر استان برگزار می‌شود و در این‌جا از تمامی خیرین بزرگوار دعوت می‌کنیم در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار