مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی فرهنگیان در شهر جدید پرند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی فرهنگیان در شهر جدید پرند در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی فرهنگیان در شهر جدید پرند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در تشریح این رابطه اظهار کرد: در حدود ۱۷هزار نفر از همکاران فرهنگی در شهرستان های استان تهران متقاضی طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان بودند که تاکنون ۹هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

او در ادامه با تاکید بر اینکه امیدواریم این اتفاق بزرگ به شکل جدی ادامه پیدا کند، بیان کرد: همکاران زیادی در شهرستان های استان تهران مشغول به تدریس هستند که از شهر تهران تردد می کنند و اجرای این طرح می تواند در حل پاره ای از مشکلات آنان موثر باشد.

صیدلو با اشاره به رفت و آمد بیش از۱۰هزار همکار فرهنگی از شهر تهران به این استان ، تصریح کرد: اگر شرایط ایجاد مسکن مناسب و ارزان جهت این همکاران محترم در شهرستان های استان تهران فراهم شود، علاوه بر کاهش هزینه ها یک تعلق خاطر بومی را نیز در فرهنگیان به همراه خواهد داشت که بار روانی مثبت آن بسیار بالا خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر خدمات ارائه شده در این طرح خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم هزینه مسکن به خرید زمین مربوط می شود مقرر شده است آموزش و پرورش با همکاری وزارت راه و شهرسازی زمین را به صورت رایگان در اختیار قرار داده و فقط هزینه های ساخت واحد مسکونی از فرهنگیان اخذ شود.

صیدلو یادآور شد : همچنین تلاشهایی صورت گرفته شده است که با ارائه تسهیلات وام به فرهنگیان، مشارکت آنان در این طرح با کمترین فشار اقتصادی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار