کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بناب

تبریز(پانا) - فرمانده انتظامی بناب از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۹ تن کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بناب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سه نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی با بیان این‌که سه نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستکاه موتورسیکلت توقیف شد، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شفقی در ادامه به کشف 9 تن کود شیمیایی قاچاق در بناب اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری، به دو دستگاه کامیون خاور مشکوک و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون های توقیف شده مقدار 9 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اظهار کرد: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار