تجلیل از معلمان صومعه سرائی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود

رشت (پانا) - مدیر آموزش وپرورش صومعه سرا گفت: در این هفته از دو معلم نمونه استانی و ۵۰ معلم شهرستانی منتخب با حفظ رعایت فاصله گذاری اجتماعی تجلیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان صومعه سرائی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود

به گزارش ایرنا، حسین بالو گفت: مقبولیت، محبوبیت، ابتکار، خلاقیت و مرجعیت علمی، از جمله معیارهای انتخاب معلم نمونه استانی و شهرستان صومعه سرا بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه شیوع کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های تجلیل معلمان در شهرستان‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
بالو در ادامه افزود: معلمان این شهرستان با ابتکار و خلاقیت و استفاده از فضای مجازی خوش درخشیدند و نشان دادند با تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نشده است.
مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به عضویت صد درصدی مدارس صومعه سرا در شبکه شاد یادآور شد: تاکنون ۹۰ درصد همکاران و ۶۰ درصد دانش آموزان عضو شبکه شاد هستند.

حسین بالو با اشاره به اینکه اولویت اساسی آموزش از طریق شبکه تلویزیونی است، افزود: لیست ۱۵۰۰ دانش آموز فاقد گوشی و اینترنت تهیه شده و در این ایام جزوات آموزشی در بین آنها توزیع شده است.
شهرستان صومعه سرا با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
هم اکنون حدود ۱۵هزار دانش آموز در۱۵۷مدرسه در مقاطع مختلف صومعه سرا تحصیل می کنند و ۴۲۰۰ دانش آموز در ۶۱ مدرسه منطقه تولمات مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار