نشست بزرگداشت مقام معلم در فرمانداری عسلویه برگزار شد

عسلویه( پانا) - به منظور گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، نشستی با حضور معاونین فرماندار، بخشداران، رئیس آموزش و پرورش و رؤسای شوراها و شهرداران در سالن اجتماعات فرمانداری عسلویه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست  بزرگداشت مقام معلم در فرمانداری عسلویه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، اسماعیل جبری، رییس اداره آموزش و پرورش عسلویه، گزارشی از وضعیت تدریس مجازی و فعالیت معلمان در این ایام که مدارس به خاطر شرایط خاص مقابله با بیماری کرونا تعطیل بود ارائه کرد و از زحمات شبانه روزی آنان تجلیل کرد.

وی بر لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: تکریم فرهنگیان یکی از شاخص های توجه است.

در ادامه این نشست رؤسای شوراهای اسلامی آمادگی خود را در راستای همکاری با آموزش و پرورش به منظور تجلیل از معلمان یادآور شدند و تاکید کردند: همواره خود را در کنار جامعه فرهنگیان می دانند و در تمامی زمینه ها تا جایی که ظرفیت ها اجازه دهد اماده همکاری هستند.

علی رحمانی معاون عمرانی فرماندار عسلویه نیز درسخنانی توجه به دغدغه های معلمان بعنوان اصل مورد توجه در حوزه تعلیم و تربیت دانست و افزود: اعتقاد داریم رفع این دغدغه ها به مثابه تکریم آنان است.

در پایان این نشست، سید علیرضا سجادی معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه هفته بزرگداشت معلم را گرامیداشت و روز معلم را به جامعه فرهنگیان شهرستان تبریک گفت و افزود: تعالی آموزش و پرورش هر منطقه از سه مسیر مدرسه،خانواده و جامعه محلی عبور می کند.

وی در ادامه افزود: برای رسیدن به تعالی مد نظر می بایستی از تمامی ظرفیت ها بهره برد و همواره جایگاه معلم مورد تکریم قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار