رگبار و تگرگ در راه مازندران است

ساری (پانا) - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد که از امشب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد مورد انتظار است که تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رگبار و تگرگ در راه مازندران است

احمد اسدی، در گفتگو با پانا گفت: «آسمان امروز مازندران نیمه‌ابری تا ابری است که به تدریج همراه با بارش پراکنده، از دمای هوا نیز کاسته می‌شود.»

او همچنین یادآوری کرد که با عبور امواج تراز میانی جو از روی دامنه‌های البرز با ماهیت بارش‌های رگباری و وزش باد در ارتفاعات استان از امشب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد مورد انتظار است که تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

اسدی نوع مخاطره این دو روز را رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ برشمرد.

اسدی برای پنج‌شنبه آسمان ابری گاهی با بارندگی و وزش باد را پیش‌بینی کرد که در روز جمعه تبدیل به آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهد شد و دمای هوا نیز افزایش خواهد یافت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران تأکید کرد که با توجه به شرایط فصلی، رگباری بودن بارش‌ها و اشباع بودن زمین با توجه به بارش‌های اخیر ایجاد روان‌آب سطحی بصورت محلی دور از انتظار نیست.

در حالیه که به گفته اسدی در روز جمعه 12 اردیبهشت، آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود، بر دمای هوا نیز افزوده می‌شود و در روزهای شنبه و یک‌شنبه، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد بازخواهد گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار