پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم

یاسوج(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در پیام خود به مناسبت هفته معلم، ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت را ستود و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش را برای آحاد جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم

به گزارش اداره سازمان دانش آموزش کهگیلویه و بویراحمد؛ متن پیام تبریک سید نظام مرادی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه زیبایی برای قدردانی از زحمات رسولان علم و دانش و این انسان های شریف، موثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش طراز اول بوده و قدرشناسی از مقام معلم و تعظیم در برابر زحمات آنان یک سنت قرآنی و اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستای تعالی بخشیدن به تربیت فرزندان و ساختن انسان است.

بی شک؛ رشد، بالندگی، توسعه پایدار و در یک کلام سازندگی‌ این مرزو بوم و هم چنین برازندگی‌های معنوی جامعه، از وجودمربیان، آموزگاران، دبیران و تلاش گران این شغل انبیایی، حیات و جریان می‌یابد و بر ماست که با تکریم و تجلیل از این بزرگواران، نقش آفرینی معلمان و اساتید گرامی را در همه عرصه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی ارج نهیم و در جبران زحمات بی شائبه ی این بزرگوارن از هیچ کوششی فروگذار ننمائیم.

شایسته می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد عالی قدر شهید مرتضی مطهری؛ این روز را به یکایک مربیان پیشتاز،آموزگاران، دبیران ارجمند و همکاران دلسوز تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال برای یکایک این عزیزان در عرصه ی تربیت دانش آموزان امروز و آینده سازان فردای ایران عزیز، توفیق و سربلندی مسئلت نمایم.

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار