مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر: تولید برق در این نیروگاه 15 درصد افزایش یافته است

زاهدان (پانا) - مدیر نیروگاه بخار شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با وجود تحریم‌های سخت دشمنان و با اتکا به توانمندی داخلی سال گذشته تولید برق در این نیروگاه ١۵ درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر: تولید برق در این نیروگاه 15 درصد افزایش یافته است

مراد بخش بامری اظهار کرد: رکورد جدیدی در تولید حداکثری انرژی به ثبت برسد و عملکرد کمی و کیفی نیروگاه ایرانشهر همچنان در مسیر رشد و موفقیت قرار داشته باشد.

او با بیان اینکه ۶٠ درصد برق مصرفی استان از نیروگاه‌های ایرانشهر تامین می‌شود، ابراز کرد: با وجود تحریم‌های سخت دشمنان با اتکا به توانمندی‌های داخلی هیچ گونه مشکلی در تامین برق و تعمیر قطعات نیروگاه نداریم.

مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر بیان کرد: در شرایط فعلی، علاوه‌ بر تولید مستمر و بدون وقفه برق، فراهم سازی شرایط نیروگاه برای تولید برق در پیک تابستان ۹۹ نیز در حال انجام است.

او افزود: نیروگاه بخار ایرانشهر به ظرفیت ٢۵۶ مگاوات (۴ واحد ۶۴مگاواتی) در ١٨ کیلومتری شمال غربی ایرانشهر و در ۲ کیلومتری غرب سه راه ایرانشهر به بم در حاشیه جنوبی جاده در زمینی به مساحت ۱۵۰هکتار قرار دارد.

بامری در پایان گفت: قرارداد ساخت نیروگاه بخار ایرانشهر در سال ١٣۶٨ بین شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و شرکت اشکودای کشور چک و اسلواکی بسته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار