تمرین کمک به همنوع در دبیرستان نرگس منطقه1

تهران (پانا) - پیرو فرمایش مقام معظم رهبری، دانش آموزان خیر دبیرستان نرگس منطقه1 به دانش آموزان مدرسه صبح رویش یاری رساندند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تمرین کمک به همنوع در  دبیرستان نرگس منطقه1
فخری الزمان نیکنام، مدیر دبیرستان دولتی نرگس منطقه1 در گفتگو با پانا از کمک های دانش آموزان خیر، به مدرسه صبح رویش و بچه‌های کار خبر داد.
وی گفت: فعالیت‌های مدرسه در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. یکی از ساحت‌های این سند ساحت اخلاقی و تربیتی و ساحت اقتصادی است که بر کمک به همنوع تاکید دارد. مدرسه ما نیز بر اساس 6 ساحت این سند اداره می‌شود. براساس ساحت اقتصادی سند تحول بنیادین، دانش‌آموزان در می‌یابند که می‌توانند با فروش دست‌سازه‌های خود به همنوعانشان کمک کنند و با آنان همدردی داشته باشند.
نیکنام افزود: در همین راستا بازارچه خیریه ای در تاریخ 20 و 21 بھمن سال گذشـته در محـل مـدرسه نرگس برگزار گردیـد تـا عوایـد آن در میـانخانواده ھای نیازمند تقسیم شود. در پی تأکیـد مقـام معظم رھبری در توجه ویژه به مسـتمندان وکمـک مومنـانه به اقشار آسـیب دیـده معیشتی از کرونـا و عمل به انفاق که در فرهنگ ناب محمدی،جایگاه ویژه ای دارد این گام موثر توسط دانش آموزان برداشته شده است. با کمک خیرین دانش آموز به بچه های کار که در این ایام دچار مشکلات عدیده ای شده اند؛ مایحتاج یک ماهه‌ای مانند گوشت و مرغ، برنج طارم اعلای ایرانی، حبوبات، پنیر، خرما و ماکارانی تهیه و تعداد 100 بسته غذایی کمک شده است و این کمک ها درمدرسه صبح رویش بین بچه های کار توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار