مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان خبر داد:

آغاز عملیات عمرانی دو واحد آموزشی مدارس رستگاران وابسته به جمعیت تعاون اسلامی کشور

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان از آغاز عملیات عمرانی دو واحد آموزشی مدارس رستگاران وابسته به جمعیت تعاون اسلامی کشور، با حضور مسئولان محلی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات عمرانی دو واحد آموزشی مدارس رستگاران وابسته به جمعیت تعاون اسلامی کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد علیزاده با اعلام این خبر افزود: جمعیت تعاون اسلامی کشور با توجه به محرومیت شهرستان ریگان، 6 مدرسه شامل سه مدرسه پسرانه و سه مدرسه دخترانه در دوره های ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و دو فضای آموزشی ویژ نونهالان دختر و پسر پیش دبستانی خواهد ساخت.

وی تصریح کرد: در فاز اول این پروژه، دو فضای آموزشی برای دانش آموزان پسر متوسطه اول و متوسطه دوم با زیر بنای 2100 متر مربع ساختمان آموزشی، 222 متر مربع نمازخانه، 2500 متر مربع محوطه سازی، 400 متر دیوار کشی و مجهز به آزمایشگاه فیزیک، شیمی و سایت رایانه، سالن ورزشی و استخر احداث می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان برآورد هزینه ساخت این دو واحد آموزشی را که هر کدام در قالب دو طبقه احداث می شوند، پنجاه میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با ساخت این مدارس بیش از 500 نفر دانش آموز از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی تاکید کرد: در نقشه ساخت پروژه‌های مدارس رستگاران به تمام ساحت‌های اشاره شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ویژه ساحت‌های اعتقادی و تربیت زیستی توجه شده است.

علیزاده با قدردانی از امام جمعه ریگان، استاندار کرمان، فرماندار، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش کرمان که توجه ویژه ای به فضاهای آموزشی دارند و در راستای واگذاری این زمین از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اظهار کرد: فراهم کردن زیرساخت های مناسب و فضاهای آموزشی یکی از راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده است.

گفتنی است یکی از فعالیت های جمعیت تعاون اسلامی در کشور، ساخت مدارس در مناطق محروم است و دانش آموزان مدارس رستگاران در شهرستان ریگان، هم اکنون در فضاهای استیجاری مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار