مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان بصورت مجازی برگزار می شود

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت : مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان درراستای ارتقای روحی و تقویت بنیه تربیتی بصورت مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان بصورت مجازی برگزار می شود

سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل اظهار کرد: مسابقات اداره قرآن ، عترت و نماز که برای خودشناسی ، خداشناسی ، تقویت روحیه حقیقت جویی ، تقویت ایمان و مبانی اعتقادی و شناسایی نخبگان این حوزه هرساله در چهار مرحله مدرسه ای ، منطقه ای ، استانی و کشور برگزار می شود، امسال بدلیل بروز وشیوع بیماری کرونا کل برنامه های مسابقات تحت الشعاع قرار گرفت ولی دست اندرکاران حوزه پرورشی استان در جهت عمل به سیاستهای ابلاغی تصمیم گرفتند برخی از رشته های این مسابقات در قالب فضای مجازی در کلیه مناطق و نواحی استان برگزار شود.

او ادامه داد شیوه نامه و زیر ساخت های این مسابقات توسط اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آماده و جهت اجرا به کلیه مناطق و نواحی ابلاغ می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان اضافه کرد: در صورت اجرای مرحله کشوری این مسابقات منتخبین و برترینهای استان جهت ادامه رقابت در سطح کشور وارد این مرحله از مسابقات خواهند شد و از برترین های مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح استان و کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار