تقدیر از تعدادی از دانش آموزان فعال در پویش مهربانی کاشمر

کاشمر(پانا)- مدیرآموزش و پرورش کاشمر در جلسه هم اندیشی پویش مهربانی دبیرستان شاهد هاجر ‏گفت درس مهربانی از مهمترین درس های انسانی است که در این ایام به واسطه ویروس کرونا نمود ‏بیشتری پیداکرده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از تعدادی  از دانش آموزان فعال در پویش مهربانی کاشمر

به گزارش خبرنکار پانا از خراسان رضوی، علی طاهریان خطاب به دانش آموزان فعال در عرصه کمک رسانی و پویش مهربانی گفت: ویروس کرونا ضربات زیادی به سلامت و اقتصاد و..... وارد کرده است؛ اما خوبی هایی هم داشته که از مهمترین آن ها دیده شدن انسانیت و مهربانی افراد جامعه بوده است. جمع شما به عنوان کسانی که در سن پایین دغدغه افراد کم برخوردار را دارید ویترین این همدردی اجتماعی است که امیدواریم الگویی برای دیگران بوده و هریک از شما در آینده یک خیر بزرگ باشید.

وی افزود: انسانیت با خوبی ها رشد می کند. مهربانی وفاداری حق شناسی ایثارگری در بین همه تمدن های انسانی مورد احترام و ارزشمند است و ظلم و خیانت و خشونت را همه انسان ها نکوهش می کنند.

طاهریان گفت: ویروس کرونا هم مانند یک جنگ که سختی های خود را دارد و مورد پسند و علاقه نیست؛ ویرانی و خرابی دارد، کشتار و آوارگی دارد؛ اما در کنار همه سختی ها انسان را آبدیده می کند و خیلی درس های ارزشمندی را به ارمغان می آورد. از جمله از خود گذشتگی و ایثار نمود پیدا می کند و فداکاری و جان نثاری در راه خدا و مردم دیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار