استاندار البرز خبر داد :

تخصیص اعتبارات دولتی در جهت تسریع تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج

کرج (پانا) - استاندار البرز با بیان اینکه این بار نگاه ملی به سوی کمربند شمالی کرج معطوف شده است از موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و جلب مشارکت دولت برای تامین بخشی از اعتبارات جهت تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبارات  دولتی در جهت تسریع تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز،عزیزالله‌‌شهبازی در دیدار با معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به بازدیدی که هفته گذشته از کمربند شمالی کرج صورت گرفت، افزود: بنده و شهردار کرج از ابتدای مسئولیت در خصوص عمران و آبادانی و طرح های توسعه ای کرج که باعث می شود در حوزه راه بخشی از مشکلات ترافیکی مردم حل شود، هم نظر شده و برنامه های مشترکی داریم.

وی اظهار کرد: جای خرسندی دارد،طی دیداری که با همراهی شهردار کرج با رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، در تعاقب همراهی ها و عنایات دکتر نوبخت به طرح ها و پروژه‌های راهسازی البرز، مشارکت دولت در پروژه مهم کمربند شمالی کرج مورد موافقت قرار گرفت.

شهبازی گفت: پروژه کمربند شمالی کرج از سالیان گذشته شد، در سال گذشته نیز پس از افتتاح پروژه امتداد آزادراه شهید همت در البرز، طی فشارها و پیگیری های جدی، این پروژه پویاتر شد.

وی افزود: در بازدید هفته گذشته، وعده داده بودم که تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت دولت در این پروژه داشته باشم چراکه این ۱۷.۵ کیلومتر راه، بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی کرج را حل می کند و شهردار و شورای اسلامی شهر از این پروژه حمایت کرده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: در خصوص جلب مشارکت دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج به دیدار دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور آمدیم، که موافقت و همراهی ایشان جای بسی قدردانی دارد.

وی گفت: البته در این دیدار در خصوص مباحث دیگری از جمله حمل و نقل عمومی شهری نیز گفتگو شد و از تسهیلاتی بهره مند شدیم که تاکنون فقط ۳شهرداری در کشور از آن بهره برده اند. شهردار نیز نامه ای در این خصوص به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه داد.

شهبازی افزود: در خصوص تهاتر بدهی هایی که شهرداری کرج داشته نیز برای سال ۹۹ دستور خوبی از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شد.

وی عنوان کرد: به طور حتم دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عنایت ویژه ای به استان البرز دارد و پس از فعالیت جبهه های کاری پروژه کمربند شمالی کرج، طی هفته های آتی شاهد حضور معاون رییس جمهور در محل این پروژه خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: در خصوص قطار شهری کرج نیز گزارشی ارائه شد، موضوعاتی مربوط به چرمشهر- آبیک و هشتگرد- طالقان هم مطرح شد تا این پروژه ها امسال به سرانجام نیکی برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار