معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهرعنوان کرد؛

درخواست اختصاص یارانه بیشتر برای خرید کتاب درسی دانش آموزان مناطق محروم

بوشهر(پانا)- برای خرید کتاب درسی دانش آموزان مناطق محروم بوشهر تقاضا شده است یارانه بیشتری اختصاص یابد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
درخواست اختصاص یارانه بیشتر برای خرید کتاب درسی دانش آموزان مناطق محروم

به گزارش اداره اموزش و پرورش بوشهر، غلامرضا دانشفر، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: تقاضا شده تا برای خرید کتاب درسی دانش آموزان مناطق محروم یارانه بیشتری اختصاص یابد.

دانش‌فر، پس از شرکت در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و معاون وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: تقاضا شده تا برای خرید کتاب درسی دانش‌آموزان مناطق محروم یارانه بیشتری نسبت به سنوات قبل اختصاص یابد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته مبلغ یک میلیارد ریال یارانه برای خرید کتاب درسی دانش آموزان مناطق محروم اختصاص یافت که با توجه به افزایش هزینه ها، درخواست یارانه بیشتری برای سال تجصیلی 1400-1399 شده است.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته 98-97 تعداد 6877 دانش آموز در 511 کلاس چند پایه در سراسر استان از خرید کتاب درسی بهره مند شدند و انتظار می رود در سال جاری تحصیلی تعداد بیشتریاز دانش آموزان مناطق محروم تحت پوشش یارانه خرید کتاب درسی قرار گیرند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان همچنین گفت: در سال گذشته شهرستان دشتستان با 65 کلاس چندپایه دارای بیشترین تعداد دانش آموز در زمینه برخورداری از یارانه خرید کتاب درسی مناطق محروم استان بوده است.

دانش فر در ادامه عنوان کرد: امید است با پرداخت به‌موقع هزینه توزیع کتاب ها، آموزش و پرورش در هزینه کرد و توزیع کتاب های درسی با مشکل مواجه نشود.

وی به تاثیر شیوع ویروس کرونا در شروع سال تحصیلی 1400-1399هم اشاره ای کرد و گفت: باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا کتاب درسی به‌موقع و حتی زورتر از سال های قبل در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار