سپاهان در آستانه توافق با تیم بلژیکی قرار گرفت

تهران (پانا) - کاپیتان تیم امید ایران و یکی از ستاره‌های کلیدی سپاهان در لیگ نوزدهم تنها یک گام با جدایی قطعی از شارلروا بلژیک و پیوستن به سپاهان با قراردادی سه ساله فاصله دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان در آستانه توافق با تیم بلژیکی قرار گرفت

به گزارش خبرورزشی، در حالی که از روز‌های ابتدایی سال جدید مذاکرات نماینده‌های سپاهان با مالک ایرانی شارلروا برای خرید دائمی امید نورافکن آغاز شد خبر می‌رسد بعد از چند هفته رایزنی و مذاکره پیشرفته در نهایت دو طرف برای نهایی کردن این انتقال قرضی به توافقات اولیه رسیده و با نهایی شدن برخی جزئیات این بازیکن جوان و مستعد به صورت دائمی به سپاهان خواهد پیوست.

یکی از مسئولان سپاهان با تأیید این توافق مدعی شد پیشنهاد اولیه باشگاه بلژیکی برای صدور رضایتنامه دائمی نورافکن رقم بسیار بالایی بود، اما با مذاکرات صورت گرفته توانستیم بر سر پرداخت رقمی معقول مالک شارلروا را برای صدور رضایتنامه قانع کنیم که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این موضوع تا اواسط اردیبهشت‌ماه بسته می‌شود تا امید نورافکن با قراردادی سه ساله رسماً به عنوان بازیکن سپاهان معرفی شود. نورافکن دو فصل پیش با قراردادی سه ساله از استقلال تهران جدا و راهی شارلروا بلژیک شد، اما نتوانست در ژوپیرلیگ جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند از همین‌رو تابستان گذشته با خواست قلعه‌نویی به طور قرضی به اصفهان بازگشت و حالا در صدد دائمی کردن قرارداد خود با سپاهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار