رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

جامعه قدردان تلاش کارشناسان و کارکنان آزمایشگاه‌ها است

بوشهر(پانا) - متخصصان، کارشناسان و کارکنان آزمایشگاه از جمله نیروهای خدوم‌ دانشگاه علوم پزشکی هستند و جامعه قدردان تلاش‌های این عزیزان است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جامعه قدردان تلاش کارشناسان و کارکنان آزمایشگاه‌ها است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، سعید کشمیری در حاشیه بازدید از آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: همکاران ما در آزمایشگاه‌ها در حال حاضر در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند و به‌صورت شبانه‌روز با ازخودگذشتگی و ایثار می‌کوشند با انجام تشخیص آزمایشگاهی بیماری، در تسریع در شروع چرخه درمان بیماران مؤثر باشند.
کشمیری با اشاره به نقش انکارناپذیر جامعه آزمایشگاهی در خط مقدم مبارزه با کرونا افزود: امروز که در کشور در حال مبارزه با بیماری کرونا هستیم، نقش متخصصین، کارشناسان و کارکنان آزمایشگاه بیش‌ از پیش جلوه‌گر شده است.
وی میزان خدمات ارائه‌شده در آزمایشگاه‌های تنگستان را چشمگیر برشمرد و خاطرنشان کرد: حجم آزمایش‌های صورت گرفته و امکانات سخت‌افزاری در آزمایشگاه‌های شهرستان تنگستان در حد مطلوبی قرار دارد که مطمئناً برای رفاه حال مردم، ارتقاء امکانات این آزمایشگاه‌ها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواهد بود.
هم‌زمان با روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با همراهی مدیر امور آزمایشگاه‌های استان، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان و رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم با حضور در آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی اهرم و آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) اهرم از کارکنان این مراکز تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار