فرمانده نیروی هوایی ارتش: قدرت رزم، شناسایی و اجرای مأموریت‌های هوایی نیروهای مسلح ارتقا خواهد یافت

تهران (پانا) - فرمانده نیروهای هوایی ارتش تاکید کرد با افزوده شدن پهپادهای ساخته شده و ارتقاء یافته وزارت دفاع؛ قدرت رزم، شناسایی و  اجرای مأموریت‌های هوایی نیروهای مسلح ارتقا خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی هوایی ارتش: قدرت رزم، شناسایی و اجرای مأموریت‌های هوایی نیروهای مسلح ارتقا خواهد یافت

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع انجام شد با تبریک روز ارتش و آرزوی سلامتی برای مدافعین سلامت کشور اظهار کرد: راهبرد امروز نیروی هوایی ارتش به‌کارگیری و گسترش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کنار هواپیماهای با سرنشین است.

وی با تقدیر از تلاش متخصصان صنعت هوایی وزات دفاع و کشور که در سال جهش تولید گام مهمی در اعتلای قدرت بازدارندگی هوایی کشور برداشتند افزود: ارتقاء، بومی‌سازی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین یک دستاورد مهم و موثر در حوزه هوایی به شمار می‌رود و این هواپیماها در حمل، قدرت شناسایی، رزمی، اتولندینگ و اتوتیکاف بسیار پیشرفته و به روز هستند.

امیر سرتیپ نصیر‌زاده تصریح کرد: دستاوردهای هوایی در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین و پهپاد، توان رزم و انجام مأموریت‌های ما را به شدت افزایش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار