پانا گزارش می دهد؛

آموزش به سبک معلم روستایی؛ تخته سیاه در خانه‌های دانش آموزان

قزوین (پانا) - معلم آوجی در یکی از دورافتاده ترین روستاهای آوج، کلاس درس را تعطیل نکرده و به مقابله با کرونا رفته است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش به سبک معلم روستایی؛ تخته سیاه در خانه‌های دانش آموزان

عبدالله افتخاری از جمله معلمانی است که در یکی از دورافتاده ترین روستاهای آوج نگذاشته آموزش تعطیل شود و با یک خلاقیت و نوآوری با رعایت اصول بهداشتی در منازل دانش آموزان حضور پیدا کرده و به صورت خصوصی به آن ها تدریس می کند.

افتخاری معلم مدرسه فردوسی روستای پروان در گفت‌وگو با پانا، با تأکید بر اینکه هیچ عاملی نباید باعث تعطیلی آموزش در دورترین نقاط کشور شود، گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، ابتدا کار آموزش از راه دور و به صورت تلفنی را با دانش آموزان دنبال کردم و سپس برای اینکه مباحث درسی را بهتر آموزش دهم؛ با رعایت اصول و مبانی بهداشتی در منازل دانش آموزان حضور پیدا کردم تا به صورت خصوصی و حضوری به تک تک دانش آموزانم تدریس کنم.

این معلم کوشا آوجی افزود: به دلیل کمبودهای زیرساخت ها، دانش آموزانم در منطقه اینترنت ندارند و اگر پیگیر آموزش این استعدادها نباشم، آنها ممکن است از درس ها عقب بمانند.

وی تأکید کرد: هیچ دانش آموزی نباید به جهت کمبود امکانات یا هر دلیل دیگری از تحصیل بازبماند و آموزش نبیند، بنابراین این اقدام خود را یک وظیفه می دانم و در این راه ثابت قدم هستم.

گفتنی است؛ شهرستان آوج دو هزار دانش آموز در بیش از 100 روستا دارد و تعداد دانش آموزان مدرسه ابتدایی فردوسی روستای پروان 11 نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار