آغازفعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان متوسطه در شهرستان پردیس

پردیس (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه پردیس گفت فعالیت شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) برای مقطع متوسطه شهرستان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آغازفعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان متوسطه در شهرستان پردیس

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پردیس، حسن شرفی پور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه پردیس در این رابطه اظهار کرد: هدف از این اقدام استمرار ارائه آموزش به دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان پردیس از طریق فضای مجازی در دوران تعطیلات کرونایی است.

او در ادامه افزود: این شبکه با ایجاد ارتباط در فضای مجازی امکان تدریس غیرحضوری معلمان به دانش آموزان را فراهم می کند.

معاون آموزش متوسطه پردیس بیان کرد: این شبکه با مالکیت وزارت آموزش و پرورش در کشور و استان ایجاد و راه اندازی شده و فعالیت آن نیز به تدریج تکمیل می شود و فعالیت این شبکه در کشور و شهرستان پردیس تا زمان مهار و ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه دارد.

او اذعان کرد: دانش آموزان برای استفاده از این شبکه با مراجعه به آدرس اینترنتی shad.medu.ir و نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند در کلاس های مجازی شرکت می کنند.

شرفی پور گفت: در مرحله نخست مدیران مدارس، پس از آن معلمان و سپس دانش آموزان کشور و شهرستان پردیس به همراه اولیای خود این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند نصب خواهند کرد و در مرحله بعدی نیز کلاس های درس مجازی تشکیل می شود.

او اظهار کرد: پس از تشکیل کلاس های درس مجازی معلمان در ساعتی خاص تدریس را ارائه و دانش آموزان نیز نظرها و بازخوردهای خود را بیان می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار