تردد در تمام معابر شهر قم عادی است

قم (پانا) - مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به سیلاب ایجادشده در مسیر جاده اراک از تپه سلام به سمت بقعه امامزاده جمال‌الدین خاطرنشان کرد: در همان دقایق اولیه مسیر جاده اراک با همکاری نیروهای شهرداری مسدود شد؛ البته وقوع این سیلاب در محدوده خارج شهر بوده و اقدام شهرداری نیز برای کمک به نیروهای راهداری و راه و شهرسازی فرامنطقه‌ای بوده است و تلاش صورت گرفت پشتیبانی لازم از این نهادها صورت گرفته تا مشکل سریعا رفع شده و خطری شهروندان را تهدید نکند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تردد در تمام معابر شهر قم عادی است

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به بارش شدید باران در شهر قم در ساعات اخیر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی تمام نیروهای شهرداری در بخش‌های مختلف از جمله خدمات شهری و آتش‌نشانی در حالت آماده باش بودند و اقدامات لازم را در زمان بارندگی انجام دادند.
وی با اذعان به اینکه در زمان اندک ۳۰ دقیقه‌ای بیش از ۱۵ میلیمتر بارندگی در شهر قم صورت گرفت تصریح کرد: در برخی معابر شهر آبگرفتگی معابر صورت گرفت و به همین خاطر تونل غدیر در پی آبگرفتگی به سرعت با اقدام به موقع نیروهای شهرداری مسدود شد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه شرایط معابر شهر از نظر آبگرفتگی مناسب شده و تردد روان در جریان است افزود: همچنان نیروهای خدمات شهری در مناطق مختلف فعال و آماده باش هستند و در صورت بروز هر مشکلی اقدام به رفع آبگرفتگی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه همچنان مسیر بلوار شهید سلیمانی مسدود بوده و تردد جریان ندارد تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر سطح آب ورودی به رودخانه، تصمیم بر این است که همچنان مسیر این بلوار مسدود باشد.
میرهادی با اشاره به سیلاب ایجادشده در مسیر جاده اراک از تپه سلام به سمت بقعه امامزاده جمال‌الدین خاطرنشان کرد: در همان دقایق اولیه مسیر جاده اراک با همکاری نیروهای شهرداری مسدود شد؛ البته وقوع این سیلاب در محدوده خارج شهر بوده و اقدام شهرداری نیز برای کمک به نیروهای راهداری و راه و شهرسازی فرامنطقه‌ای بوده است و تلاش صورت گرفت پشتیبانی لازم از این نهادها صورت گرفته تا مشکل سریعا رفع شده و خطری شهروندان را تهدید نکند.
وی گفت: در حال حاضر هم ترافیک در مسیر بلوار امام رضا(ع) و جاده اراک جریان داشته و روان است؛ در مجموع در سطح شهر نیز چون بارش مقطعی و با شدت بالا بود بیشترین مشکل در مناطق دو و چهار ایجاد شد که به سرعت اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار