برگزاری جلسه فرآیندساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه رودهن

رودهن (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش رودهن گفت ساماندهی موفق باعث کاهش هزینه در همه بخشهای آموزش و پرورش و ارتقاء سطح آموزش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه فرآیندساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه رودهن

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن از آغاز فرآیند ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه رودهن برای سال 1400- 1399 خبر داد .

مجید کاشف در رابطه اظهار کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی، ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه رودهن در طول چند سال گذشته مطلوب بوده است.

او در ادامه افزود: تدوین سیاستهای کلی ساماندهی از طریق وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان تدوین و به مناطق ابلاغ خواهد شد و ساماندهی موفق باعث کاهش هزینه در همه بخشهای آموزش و پرورش و ارتقاء سطح آموزش خواهد شد، با اذعان به اینکه بکارگیری نیروی انسانی تخصصی در دوره های تحصیلی مختلف باید در اولویت منطقه قرار گیرد.

این جلسه با هدف بررسی و تبادل نظر درباره میزان افزایش ظرفیت احتمالی دانش آموزان در دوره ابتدایی، اول و دوم متوسطه و بررسی زیرساخت های مورد نیاز، ظرفیت کلاس ها و نیروی انسانی مورد نیاز صورت گرفت وهمچنین مقرر شد با ایجاد کلاس های درس جدید تراکم کلاس ها کاهش یافته و گام های جدی در جهت ارتقاء و بهبود کیفیت آموزش برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار