روند نگران کننده ابتلا به کرونا ویروس;

شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی شبانه روز گذشته در خوزستان

فعال شدن نقاهتگاه مبتلایان به کرونا ویروس در استان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد و گفت نقاهتگاه بیماران مبتلا به کروناویروس در استان نیز فعال شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس  طی شبانه  روز گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور با اعلام این خبر تصریح کرد: موارد به تفکیک ۲۱ مورد در اهواز، ۷ مورد در رامشیر، آبادان و حمیدیه هر کدام ۲ مورد و شهرستانهای آغاجاری، شادگان، خرمشهر، دزفول، کارون، ماهشهر و هفتکل هر کدام یک مورد بوده است که در مجموع تا امروز شمار مبتلایان به ۱۰۷۸ مورد افزایش یافته است.

او با اعلام فوت ۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ در خوزستان یادآور شد: فوت شدگان در بیمارستان های آریای اهواز، اندیمشک، خرمشهر، شوشتر و دزفول بوده و تعداد فوت شدگان به ۱۲۶ نفر رسیده است که طی بررسی انجام شده همه فوت شدگان روز گذشته، سابقه بیماری مزمن قلبی داشته اند.

احسان پور عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون ۷۷۲ بیمار بهبود یافته و در حال حاضر ۱۸۰ نفر در بیمارستانهای استان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

او با اشاره به فعال شدن نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهواز بیان کرد: تا کنون ۵ بیمار از خدمات این نقاهتگاه استفاده کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار