آغاز فعالیت صنوف کم خطر باید همراه با رعایت پروتکل بهداشتی باشد

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت صنوف کم خطر در برابر ویروس کرونا گفت آغاز فعالیت صنوف کم خطر باید همراه با رعایت پروتکل بهداشتی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت صنوف کم خطر باید همراه با رعایت پروتکل بهداشتی باشد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا با تبریک میلاد با سعادت امام زمان حضرت مهدی موعود(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) خدمات ارزشمند جبهه سلامت در مقابله با بیماری کرونا را ستود و بیان داشت : در راستای مقابله با بیماری کرونا همه مردم، اصناف، کسبه، گروه‌های جهادی، بسیج، سپاه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه می‌کنند که جای قدردانی دارد.
وی، با قدردانی از همراهی کسبه و اصناف در مقابله با ویروس کرونا افزود: مردم با فرهنگ کشورمان 13 فروردین که روز خاصی برای مردم محسوب می‌شود برای مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندند و یک روز تاریخی رقم خورد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه همگان در برابر بیماری و ویروس کرونا مسئولیت دارند تاکید کرد: در این راستا دولت، مسئولان، نیکوکاران و قشرهای مختلف خدمات گوناگونی از جمله رسیدگی به قشر ضعیف ارائه می‌کنند.
گراوند از آغاز فعالیت صنوف و کسبه کم خطر در برابر ویروس کرونا بر اساس سیاست ملی از 23 فروردین خبر داد و بیان کرد: در این راستا باید اصناف ضمن رعایت پروتکل بهداشتی کد ویژه از طریق سامانه دریافت کنند.
وی با بیان اینکه صنوف و مشاغلی که از 23 فروردین اجازه ادامه کار دارند باید طبق پروتکل بهداشتی رعایت کنند خاطر نشان کرد: بازگشایی صنوف کم خطر با تشدید نظارت‌های بهداشتی با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان وجود دارد تاکید کرد: بازگشایی مشاغل کم خطر نباید به این معنی تلقی شود که ویروس کرونا کنترل شده و از بین رفته است و شهروندان با خیال رعایت بدون رعایت پروتکل‌ بهداشتی اقدام کنند چرا که بی توجهی به بهداشت فردی سبب افزایش آلودگی جامعه به ویروس کرونا می‌شود.
گراوند با بیان اینکه ویروس کرونا با تلاش جبهه و مدافعان سلامت مدیریت شده افزود: در آغاز فعالیت مشاغل کم خطر در 23فروردین ضمن اینکه به معنای پایان بحران کرونا نیست بلکه مردم باید به شعار در خانه بمانیم توجه کنند.
وی، با اشاره به اینکه نگرانی ویروس کرونا در جامعه همچنان وجود دارد تاکید کرد: وضعیت کرونا در جامعه تغییر نیافته و مردم برای شکست زنجیره انتقال کروناباید کماکان همکاری کنند و شعار در خانه بمانیم را مورد توجه قرار دهند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم و اصناف تاکنون در مقابله با بیماری کرونا خوب عمل کرده‌اند تصریح کرد: آغاز فعالیت کسبه کم خطر نباید زمینه شیوع بیماری کرونا در جامعه را فراهم کند بلکه باید همه مردم همانند قبل به شعار در خانه بمانیم توجه کنند.
گراوند با تاکید بر ادامه فعالیت صدا و سیما در ادامه فرهنگ سازی در راستای فاصله گذاری اجتماعی گفت: در بازگشایی کسبه کم خطر باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد و صدا و سیما، هنرمندان و سازمان‌های مردم نهاد در این راستا همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.
وی، از ادامه تعطیلی سواحل استان بوشهر خبر داد و تاکید کرد: سواحل، بوستان‌ها و پارک‌های استان بوشهر همچنان تعطیل است و مسئولان ذیربط در این راستا باید سخت گیری‌ها بیشتر کنند.
استاندار بوشهر، با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر ادامه دارد افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی ضمن کنترل خودروها بایداز تردد ماشین‌ها با پلاک‌ دیگر استان‌ها و شهرها به استان بوشهر جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار