نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: لزوم رفع مشکلات مردم در روزهای تعطیل کرونا ویروس

زاهدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اعلام کرد در بحبوحه شیوع بیماری کرونا، رفع مشکلات مردم کار بسیار مهمی است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: لزوم رفع مشکلات مردم در روزهای تعطیل کرونا ویروس

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، اظهار کرد: کاری که در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در حوزه رفع برخی از مشکلات طلاب شیعه و اهل سنت انجام می شود، کار بسیار مهمی است و امیدوارم این نوع رویکرد در سال جدید نیز با قوت تداوم یابد.

او ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از اقشار به دلیل بیماری کرونا دچار مشکلاتی در تامین معیشت خود شده اند و رفع مشکلات مردم کار بسیار مهمی است.

آیت الله محامی تاکید کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان لازم است تا با بررسی ویژه گزارشی در زمینه شناسایی طلاب دچار مشکل شده از شیوع کرونا انجام داده و گزارش آن را جهت پیگیری به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور ارسال کند.

حجت الاسلام مهدی نژاد، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه که به جهت تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه صورت گرفته بود گفت: طی سال گذشته 533 فقره تسهیلات در حوزه های مسکن، ازدواج، ساخت و تعمیر مسکن، کمیسیون خدمات ویژه و غیره به طلاب شیعه و اهل سنت برادر و خواهر از محل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات استان پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار