رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شعب بانکی

بوشهر(پانا)-استاندار بوشهر گفت با توجه به دستورات اکید مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تحقق پروتکل های بهداشتی در بانک ها، مشتریان بانکی هم باید رعایت بهداشت فردی را در زمان مراجعه به بانک انجام دهند.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شعب بانکی

ه گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی بانک های استان بوشهر با قدردانی از تلاش کارکنان بانکی در استان و تسلیت به جامعه بانکداران کشور به دلیل فوت شماری از پرسنل بانکی کشور به دلیل بیماری کرونا گفت : بعد از کادر درمانی، کارکنان بانکی در معرض ابتلا به کرونا هستند و این مهم موجب شده تا رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بانکها ضروری باشد.
وی گفت : نظر به اهمیت فعالیت بانکی در استان در شرایط مقابله با کرونا، نشست امروز با حضور مدیران بانک های استان تشکیل شده تا راهکارهای لازم برای خدمات بانکی در استان اندیشیده شود.
استاندار بوشهر تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی در سیستم بانکی استان رعایت شود و برای تحقق این امر شورای هماهنگی بانکها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نسبت به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در بانک‌ها اقدام کنند.
گراوند اضافه کرد: اجرای دورکاری در شعب بانکی استان ضروری است و مدیران بانکی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و کارمندانی که بیماری زمینه ای دارند، بانوان باردار و جانبازان شیمیایی در اولویت استفاده از ظرفیت دورکاری قرار گیرند.
وی اضافه کرد: با توجه به دستورات اکید مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تحقق پروتکل های بهداشتی در بانک ها، مشتریان بانکی هم باید رعایت بهداشت فردی را در زمان مراجعه به بانک انجام دهند.
استاندار بوشهر گفت: انجام ضدعفونی کردن شعب بانک و تب سنجی از کارکنان بانکی همچنان طبق روال گذشته با جدیت انجام شود.
گراوند اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی و حوزه اقتصادی استانداری، نسبت به تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی بانک های استان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: در این شرایط مقابله با کرونا که مشاغل مختلفی دچار ضرر و زیان شده اند، سیستم بانکی در استان از ارسال پیامک های پرداخت اقساط و جریمه دیرکرد خودداری کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار