معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

افزایش بهره‌وری در ارائه خدمات الکترونیک به فرهنگیان

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، استفاده حداکثری از ظرفیت های دولت الکترونیک را ضروری خواند.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش بهره‌وری در ارائه خدمات الکترونیک به فرهنگیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: شرایط حاضر می تواند بستری در جهت توسعه هر چه بیشتر دولت الکترونیک و عدم حضور فیزیکی افراد در محیط های غیرضروری را به همراه داشته باشد.

او در ادامه بستر گسترده خدمات الکترونیک و دسترسی بیست و چهارساعته مخاطبین به این خدمات را بسیار مثبت خواند و گفت: اینکه کاربران در هر زمان و هر کجا می توانند بدون محدودیت های زمانی و مکانی از خدمات لازم بهره مند گردند ، نکته بسیار قابل تاملی است که توجه به آن می تواند بسیاری از پیچیدگی های فرایندهای حضوری را مرتفع سازد.

بهارلو، با تاکید بر افزایش بهره وری در ارائه خدمات الکترونیک ، افزود : انعطاف پذیری در ارائه خدمات ، صرفه جویی در وقت ، کاهش هزینه ها و ارتقای کارایی دستگاهها از دیگر مواردی است که توجه به توسعه دولت الکترونیک به همراه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به صرورت تقویت و به روز کردن تکنولوژی های جدید در ادارات ، تصریح کرد : در شرایط حاضر ،بهبود کیفیت زندگی مردم و ارائه خدمات پرسرعت و بدون دغدغه به آنها از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار