فعالیت کسبه کم ریسک قزوین از ۲۳ فروردین آغاز می شود

قزوین (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت فعالیت کسبه کم ریسک با رعایت اصول بهداشتی،از۲۳ فروردین آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت کسبه کم ریسک قزوین از ۲۳ فروردین آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: شروع و آغاز فعالیت‌ برخی از واحدهای تولیدی و عرضه به معنای خارج شدن افراد از منزل نیست و مردم باید برای موارد خیلی ضروری و بسیار محدود از خانه خارج شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: درحالی که از ۲۳ فروردین ماه سال جاری فعالیت کسب و کارهای کم خطر با رعایت اصول بهداشتی آغاز می‌شود، اما خروج از منزل باید بسیار حداقلی باشد.

وی اضافه کرد: دو سوم کارمندان ادارت نیز باید از همین روز در محل کار حاضر شده و یک سوم مابقی به شکل دورکاری فعالیت‌های خودشان را انجام دهند و یا از مرخصی استفاده کنند.

حبیبی با بیان اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قزوین تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل خواهند بود، اظهار داشت: اماکنی همچون استخرها و باشگاه های ورزشی که خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش دهد باید تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل بمانند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: زیارت گاه‌ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی نیز به علت ایجاد تجمع افراد و اینکه می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد، باید تا ۳۰ فروردین تعطیل بمانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بر حفظ سلامت مردم تاکید کرد و یادآور شد: هرگونه فعالیت باید با نهایت احتیاط و رعایت موارد بهداشتی انجام شود تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار