فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت

تهران (پانا) - مهراله رخشانی‌مهر، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم با پاسداشت روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی این روز را به همه ملت ایران به ویژه کوشندگان عرصه عمرانی تعلیم و تربیت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، در پیام فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تأسیس نظام حکومتی با عنوان جمهوری اسلامی است که به هیچیک از ابرقدرت‌ها وابستگی نداشته باشد. زمانی که مجاهدت‌های مردمی ملت غیور ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست؛ روزهای دهم و یازدهم فروردین به فرمان سکاندار انقلاب اسلامی، مردم برای شرکت در یک همه‌پرسی دعوت شدند و ۹۹ درصد واجدان شرایط در روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با حضوری پر شور و با شکوه به نوع حکومت و نظام سیاسی ایران، یعنی همان "جمهوری اسلامی" رای "آری" دادند.

نهالی که آن روز ایرانیان از هر قوم و نژاد و جنسیت و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته است و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان‌های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است.

پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم این روز پرافتخار را گرامی داشته و به یکایک ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت می‌گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار