مغازه مکانیکی روستای کیان آباد در آتش سوخت

شیراز (پانا ) - آتش سوزی مغازه مکانیکی در روستای کیان آباد شیراز، با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مغازه مکانیکی روستای کیان آباد در آتش سوخت

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 14:31 دقیقه ظهر امروز در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 واطلاع‌رسانی آتش‌سوزی یک مغازه مکانیکی در روستای کیان‌آباد ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز بلافاصله پس از به صدا درآوردن زنگ اعلام حادثه، ایستگاه 17 را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز در این باره گفت: مغازه مکانیکی، مملو از لوازم و وسایل قابل اشتعال، به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و دود و شعله بسیار زیادی از فاصله دور نمایان بود.
علیرضا عدلو افزود: آتش نشانان با حضور به موقع در محل با رعایت موارد ایمنی و تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، به دو تیم عملیاتی تقسیم شدند .
گروهی برای اطمینان از عدم وجود افراد محبوس شده به جستجو در داخل مغازه مشغول شده و گروهی دیگر نیز با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
عدلو تصریح کرد: آتش نشانان توانستند به سرعت شعله های سرکش آتش را مهار کرده و مانع از سرایت آتش به مغازه های همجوار شوند.
وی بیان کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم شعله وری مجدد و تخلیه دود از داخل مغازه، ضمن ارائه موارد ایمنی به مالک و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.
علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شیراز در حال بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار