ممانعت ازورودخودروهای غیر بومی به شهرستان ورامین

ورامین(پانا) - فرماندار شهرستان ورامین گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مقابله با شیوع ویروس کرونا، مسیر ورودی محور قم،گرمسار به شهرستان ورامین از جاده شهرک صنعتی چرمشهر مسدود و روزانه از ورودبیش از 600 خودرو به ورامین ممانعت بعمل می آید.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ممانعت ازورودخودروهای غیر بومی  به شهرستان ورامین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین ،حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ورود و خروج شهرستان ورامین در محور چرمشهر گفت: از بامداد روز جمعه، هشتم فروردین 99عوامل پلیس‌راه و نیروی انتظامی با استقرار در جاده چرمشهر، سه‌راهی ورامین به حسن‌آباد قم، از ورود و خروج هر گونه خودرو با پلاک شهرستان و استان تهران ممانعت بعمل آوردند.

او در ادامه بیان کرد: تمامی مسیرهای ورودی محور قم، گرمسار به شهرستان ورامین به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی به این محور، جاده چرمشهر است که ورود و خروج خودروها در این مسیر به طور شبانه‌روزی کنترل می‌شود.

کاغذلوتصریح کرد: بر اساس اعلام پلیس راه چرمشهر، روزانه بیش از600 دستگاه خودروی پلاک شهرستان، از ورود به داخل شهرستان ورامین منع شده‌اند.

او افزود: با توجه به فعالیت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی چرمشهر و سالاریه و تردد خودروها به این مناطق اقتصادی، برای تمامی خودروها به ویژه سرویس کارگران معرفی‌نامه صورت گرفته تا تردد این خودروها، با نظارت بیشتری همراه باشد.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار