کنترل ورودی و خروجی‌های استان در 46 نقطه با حضور نیروهای بسیج و ناجا

بوشهر(پانا)_ در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی، مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر در 46 نقطه با حضور نیروهای بسیج و نیروی انتظامی کنترل می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کنترل ورودی و خروجی‌های استان در 46 نقطه با حضور نیروهای بسیج و ناجا

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از چند ورودی و خروجی استان در شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم، برازجان و دالکی، در نخستین روز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد : نیروهای هلال احمر هم وظیفه کنترل تب سنجی افراد را در ورودی و خروجی استان بر عهده دارند.

استاندار بوشهر گفت: در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی، مبادی ورودی و خروجی استان در 46 نقطه با حضور نیروهای بسیج و نیروی انتظامی کنترل می شود.
وی با قدردانی از تلاش نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و هلال احمر کنترل مبادی ورودی و خروجی استان اضافه کرد: هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در خانه ماندن است، تنها ماکسن مقابله با بیماری کرونا پرهیز از اجتماعات است.
استاندار بوشهر افزود: در مرحله نخست مبارزه با مردم استان از جمله بازاریان و اصناف بیشترین همکاری را داشتند و انتظار داریم در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی هم نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد شکست این بیماری باشیم.
گراوند تاکید کرد: لازمه برگشت آرامش و سلامت به جامعه همکاری مردم و در خانه ماندن است.
گراوند ضمن قدردانی ویژه از همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از شهروندان درخواست کرد که با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر و تردد در معابر، به تسریع در قطع زنجیره شیوع کرونا، کمک کنند.
وی تاکید کرد: مجموعه استان دربخش‌های مختلف، به صورت شبانه‌روزی بر روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نظارت دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار