نفس خسته جانبازان شیمیایی، نسیم حیات یک ملت است

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری شخصی خود در توئیتر نوشت: نسیم حیات یک ملت، در نفس خسته جانبازان شیمیایی است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نفس خسته جانبازان شیمیایی، نسیم حیات یک ملت است

سید عباس صالحی عصر شنبه، به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در توئیتر خود، این پیام را منتشر کرد: این‌روزها که‌ خستگی و تنگی تنفس بیماران کرونا را می‌بینیم، درد و رنج جانبازان شیمیایی را بیشتر حس می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه نوشت: آنان که سالیان سال با تنگنای نفس زیستند و جز به شکرانه حق لب نگشودند، نسیم حیات یک ملت، در نفس خسته آنان است.

روز ۴ شعبان به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت عصر شنبه، نهم فروردین ۹۸، اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۵۱۷ نفر در کشور محروم شده ایم و ۳۲۰۶ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار