طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان بوشهراجرا می شود

بوشهر(پانا)_ بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی که ازامروزدر استان بوشهر اجرا می شود کنترل ورود و خروج شهرها بر عهده نیروی انتظامی و بسیج خواهد بود .

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان بوشهراجرا می شود

به گزارش پانا ، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا بیان داشت: با طرح فاصله گذاری اجتماعی نیروهای هلال احمر در ورودی شهرها فقط وظیفه اجرای تب سنجی را بر عهده دارند و کنترل ورود و خروج شهرها بر عهده نیروی انتظامی و بسیج خواهد بود.
وی اضافه کرد: اداره کل بازرسی استانداری، موظف است در زمینه بررسی فعالیت ادارات در ایام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بازرسی لازم را انجام دهد.
استاندار بوشهر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 15 فروردین ماه خواهد بود اما در این مدت ارزیابی لازم برای ادامه مدت زمان طرح انجام می شود.
گراوند افزود: از بوشهری هایی که به خارج از استان رفتند تقاضا داریم به استان برگردند چرا که در طرح جدید فاصله گذاری اجتماعی، ترددهای بین استانی نخواهیم داشت.
وی افزود: موفقیت طرح جدید در گرو همکاری مردم است.
استاندار بوشهر تاکید کرد: ضدعفونی کردن شهرها طبق روال گذشته انجام گیرد و برنامه نظارتی برای اجرای این موضوعات با جدیت دنبال شود.
استاندار بوشهر با قدردانی از حمایت های امام جمعه بوشهر در اجرای تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: شهرداران و دهیاران مسئول پشتیبانی از طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار