ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» تشکیل شد

تهران (پانا) - با نامگذاری سال 1399 به عنوان سال «جهش تولید» در پیام نوروزی مقام معظم رهبری و ابلاغ مأموریت راهبری این مهم به سازمان برنامه و بودجه کشور، اولین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه کشور در تاریخ دوم فرورودین 1399 به ریاست دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» تشکیل شد

به گزارش سایت سازمان برنامه و بودجه، دکتر نوبخت در این جلسه، ضمن تشکر از تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال «جهش تولید»، اعضای ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید را متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی تعیین و در احکام جداگانه ای ابلاغ کرد.

تمام دستگاه‌های اجرایی به همراه معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور موظف به همکاری با ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید شدند.

در این جلسه مقرر شد، تمام دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌های استان‌های سراسر کشور، ضمن معرفی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه به این ستاد، در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی این ستاد، نسبت به تدوین برنامه‌های جهش تولید حوزه تحت مسئولیت خود اقدام نمایند، تا با راهبری ستاد و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور، فرآیند اجرایی این برنامه‌ها در راستای تحقق شعار سال 1399 به فوریت آغاز شود.

مقرر شد دومین جلسه ستاد، فردا یکشنبه سوم فروردین 1399 رأس ساعت 16 با حضور اعضا برای پیگیری امور تشکیل شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار