ثبت روزانه 13 مورد مسمومیت با الکل تقلبی در استان خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در نیمه دوم اسفندماه سال گذشته ۶۷۳ بیمار با مسمومیت مشروبات سمی الکلی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کرده که متاسفانه ۹٪ این افراد جان خود را از دست دادند وهمچنان روزانه حدود ۱۳ مراجعه به دلیل مسمومیت با این مشروبات وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت روزانه 13 مورد مسمومیت با الکل تقلبی در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دکتر علی احسان پور در پیوند با این خبر بیان کرد: این در حالی است که بهترین آمار کل دنیا در این خصوص بیش از ۱۰٪ است.

او تصریح کرد: در مسئله مصرف مشروبات الکلی تقلبی، در نقاط مختلف کشور در همین دوره، با مراجعه تعداد کمتری از این بیماران که طبیعتا فشار کمتری به سیستم درمان وارد می کند، آمار فوت بیش از ۱۵٪ داشته اند که البته مطابق با استانداردهای بین المللی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اگرچه فوت حتی یک نفر از عزیزان هموطن تاثر برانگیز است با این وجود تلاش بی دریغ کادر درمان استان خوزستان ستودنی است خصوصا در شرایطی که همزمان ویروس کرونا مراکز درمانی را به خود مشغول کرده بود‌.

خاطر نشان می شود همچنان روزانه حدود ۱۳ مراجعه به دلیل مسمومیت با این مشروبات وجود دارد و تا کنون ۶۸۶ مورد مراجعه به مراکز درمانی استان داشته ایم و متاسفانه تا کنون ۶۳ تن از عزیزانمان را با این نوع مسمومیت از دست داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار