چرا اوس موسی از «پایتخت» جدا شد؟

تهران (پانا) - هدایت هاشمی، بازیگر نقش اوس موسی در «پایتخت»، تاکید کرد دلیل جدایی‌اش از این سریال نه دستمزد و نه اختلاف با محسن تنابنده بوده است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
چرا اوس موسی از «پایتخت» جدا شد؟

هدایت هاشمی شب گذشته در ویژه برنامه «فرمول یک» درباره شایعه مشکل خود با محسن تنابنده گفت: «محسن تنابنده دوست صمیمی من است و برای فصل جدید من درگیر کار دیگری بودم و نتوانستم در «پایتخت» حضور پیدا کنم.»

این بازیگر ادامه داد: «شخصیت اوس موسی قرار بود فقط دو قسمت در فصل سه «پایتخت باشد» اما به سبب پیشرفت قصه و اینکه جا داشت به این شخصیت بیشتر پرداخته شود، قرار شد در فصل‌های چهار و پنج هم حضور داشته باشد که من به علت فوت مادرم نتوانستم در فصل ۵ حضور پیدا کنم و فقط یک قسمت صدایم بود.»

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در پروژه‌های دیگر پول بهتری می‌دهند که در سریال «پایتخت» حضور نیافته است، گفت: «نه اینطور نیست؛ اتفاقاً در «پایتخت» هم پول خوبی پرداخت شده است؛ اما به نظر خودم در مورد شخصیت اوس موسی حق مطلب ادا شد و من خودم به شخصه از آن سیراب شدم.»

گفتی است پخش فصل ششم سریال «پایتخت» از فردا شب (جمعه اول فروردین) از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد. «پایتخت ۶» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد پخش می‌شود.

این فصل از «پایتخت» در ۱۵ قسمت به کارگردانی سیروس مقدم و بازی محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی و ... ساخته شده است.

سریال «پایتخت ۶» با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌شود و در ادامه، بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد و ... .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار