برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

گرگان (پانا)- سردار روح الامین قاسمی گفت: پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال به طور قاطع برخورد می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری پانا ،سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی گلستان گفت: تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته در مراسم چهارشنبه پایان سال، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌ها در آستانه ایام نوروز است.

او گفت:پلیس، مخالف شادی و تخلیه هیجان در نسل جوان جامعه نیست، اما زمانی که پای آزردن دیگران و تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت به میان می‌آید، موضوعی متفاوت است.

او افزود: برخورد قاطعانه با معدود افرادی که با رفتار‌های غیر قانونی، ناهنجار و پر خطر، ایجاد راه بندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، امنیت عمومی شهر‌ها را مختل می‌کنند، مطالبه به حق مردم از متولیان برقراری نظم و امنیت است که پلیس با جدیت و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: خانواده‌ها به عنوان اولین مرجع بازدارنده نقش مهمی برعهده داشته و با مراقبت از فرزندانشان کمک موثری در فراهم کردن آرامش و جلوگیری از حوادث تلخ دارند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها نیز می‌توانند با فرهنگ سازی و ارائه توصیه‌های لازم به مردم در خصوص چهارشنبه آخر سال، نقش بسزایی در کاهش حوادث داشته باشند.

او گفت: در شرایطی که کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا است، تجمع افراد برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال عامل بسیار خطرناکی برای شیوع این ویروس است بنابراین از همگی درخواست داریم با ماندن در منازل خود به قطع زنجیره شیوع کمک کنند تا دوباره آرامش و روال عادی زندگی به جامعه برگردد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، افرادی که امنیت، نظم عمومی و سلامت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال دچار مخاطره کنند، با توجه به شرایط آنان تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار