دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر : دکتر سعید کشمیری بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۳۸ نفر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت : از چهار بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان آقایی ۵۸ ساله ساکن شهرستان دشتستان و شغل راننده دارای سابقه سفر به گیلان است که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.
دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار دیگر نیز آقایی ۶۰ ساله ساکن شهرستان تنگستان که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.
وی تصریح کرد: دیگر بیمار جدید نیز خانم ۵۶ ساله ساکن بوشهر که سابقه مسافرت به شهرستان کازرون برای شرکت در مراسم ترحیم دارد در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.
دکتر کشمیری افزود: دیگر بیمار جدید نیز آقایی ۳۹ ساله ساکن بوشهر سابقه مسافرت به کرج داشته است در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.
دکتر کشمیری بابیان اینکه تا امروز ۵۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر تاکنون ۲۷ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، خاطرنشان کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند، دور همی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار