معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان؛

لزوم تامین بهداشت فضای کاری واحدهای تولیدی برای مقابله با کرونا

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بر تأمین بهداشت فضای کاری واحدهای تولیدی به لحاظ رعایت اصول بهداشتی مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تامین بهداشت فضای کاری واحدهای تولیدی برای مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی استانداری، علی زینی وند در جلسه کمیسیون کارگری که به ریاست وی و با حضور اعضای این کمیسیون در استانداری برگزار شد، با تشریح وضعیت فعلی استان در بحث شیوع ویروس کرونا، بر تامین بهداشت فضای کاری به خصوص در محیط های تولیدی و رعایت اصول مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و اظهار کرد: دستگاههای متولی باید بر امنیت بهداشتی فضاهای تولیدی و کارگری نظارت کنند.

او ادامه داد: همزمان با حفظ چرخه تولید در واحدهای تولیدی، تامین امنیت بهداشتی فضای کاری کارگران الزامی و ضدعفونی محیط و رعایت سایر موارد بهداشتی در این محیط ها ضروری است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: پرداخت معوقات کارگری باید در اولویت قرار گیرد و در این بین پرداخت معوقات نیروهای خدماتی حوزه بهداشت و درمان و علوم پزشکی و همچنین نیروهای خدماتی شهرداری ها در اولویت اول است؛ چرا که با توجه به شروع ویروس کرونا، این طیف از کارگران در خط اول جبهه مقابله با کرونا هستند و پرداخت معوقات آنها باید در اولویت اول باشد.
او افزود: محدودیت تردد بین شهرها الزامی است و مردم باید از سفرکردن پرهیز کنند و در همین راستا تشدید کنترل ایاب و ذهاب به کمک نیروهای نظامی باید انجام شود.
معاون استاندار ادامه داد: مردم تردد های خود را در سطح شهر نیز محدود کنند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
شایان ذکر است بخش کارگری اداراتی از جمله شهرداری زاهدان و ایرانشهر،جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش، مطالبات معوق دارند که در این جلسه پرداخت مطالبات آنها مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار