تمام مردم ایران باید سفیران سلامت اجتماع باشند

تهران(پانا)-خانواده بزرگ دبیرستان صابرین برای شکست کرونا همراه با جامعه ی فرهنگی منطقه 1 به پویش" در خانه بمانیم" پیوستند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام مردم ایران باید سفیران سلامت اجتماع باشند
این روز ها بازار فضای مجازی در بین دانش آموزان و دبیران بسیار داغ است؛ اما به شکل فوق العاده مثبت و سازنده؛ انواع فیلم،کلیپ های آموزشی و صداهای ضبط شده بصورت انبوه با تلاش دبیران و اساتید در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. مدیران معاونین تلاشگر نیز با تشکیل گروه هایی علاوه بر اطلاع رسانی اخبار مدارس و موارد پرورشی، دانش آموزان را برای شرکت در پویش ها و مسابقات و آموزش های مجازی ترغیب می کنند.
یکی از پویش های سرنوشت ساز این روزها پویش"در خانه بمانیم" است که با توجه به اهمیتی که دارد، مورد توجه دانش آموران مدرسه نیز قرار گرفته است. آنها با طرح شعار های زیبا، دلنوشته و جملات تاثیر گذار، همدل وهم صدا پویش (در خانه بمانیم) را به امید شکست کرونا، به تمام جامعه انتقال می دهند. شعارهایی از قبیل: ماندن درخانه = بهترین واکسن برعلیه کرونا، ماندن در خانه = حفظ سلامت همگان، ماندن درخانه = شرکت نکردن در قتل افراد جامعه، ماندن در خانه = کاهش بار بیماری، ماندن در خانه = زنده ماندن سالمندان عزیز که برکت زندگی ما هستند.
تمام مردم ایران باید سفیران سلامت اجتماع و کشورمان باشند. پس با ماندن در خانه، می توانیم مثل واکسن از کرونا پیشگیری کنیم. با اتحاد و همراهی با هم پیروزی با ماست و می توانیم بار دیگر حماسه تاریخی بیافرینیم و دوباره شاهد نشاط و سر زندگی مردم مهربان ایرانمان باشیم.
خبرنگار دانش آموز پانا: ثنا رفیعا کلاس نهم دبیرستان شاهد صابرین منطقه 1

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار