پویش" من یک پیشتازم و در خانه می مانم"

سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی: مربیان در فضای مجازی پیگیر آموزش مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتازان هستند

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از پیگیری مربیان برای آموزش مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتازان در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی: مربیان در فضای مجازی پیگیر آموزش مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتازان هستند

صمد علیزاده در گفت و گو با پانا با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و اهمیت ضرورت پیگیری آموزش دانش آموزان، بیان کرد: در راستای اجرای طرح " مدرسه مجازی، فرصت برابر و آموزش مداوم" مربیان سازمان دانش آموزی استان که پل ارتباطی سازمان و دانش آموزان هستند با تولید محتوا و ایجاد کانل های ارتباطی در فضای مجازی پیگیر آموزش مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان عضو تشکل پیشتازان هستند.

او ظرفیت های سازمان دانش آموزی در ایجاد محیطی شاداب در بین دانش آموزان را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و لزوم تحرک و کاهش استرس و اضطراب در بین خانواده ها و اهمیت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، مربیان با تولید و پخش محتواهایی چون فریادهای شادی، بازی های فکری و انواع مسابقات در گروه های مجازی در این راستا گام بر می دارند.

مدیر سازمان دانش آموزی با اشاره به پویش های "ما کرونا را شکست می دهیم" و "من یک پیشتازم" و "در خانه می مانم"، گفت: مسئولیت مربیان در این ایام تعطیل نشده و فقط مدل آموزش تغییر کرده است و با تشویق و راهنمایی آن ها دانش آموزان عضو تشکل پیشتازان استان به این پویش ها پیوسته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار