مدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان خبر داد:

فعالیت مجازی اعضای کانون لقمان کاشمر در تعطیلات کرونایی

کاشمر(پانا)- مدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان کاشمر گفت در شرایط فعلی هر کس به سهم خود باید اوقات فراغت دانش آموزان را پربار کند. به همین منظور دانش آموزان عضو کانون در رشته های مختلف با استفاده از فضای مجازی می توانند ارتباط ‏خود را با کانون حفظ کرده؛ کارت امتیاز دریافت کنند و به عنوان عضو فعال کانون مطرح شوند.‏

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مجازی اعضای کانون لقمان کاشمر در تعطیلات کرونایی

عباسعلی شهابیان در مورد فعالیت های کانون در ایام تعطیلات اجباری گفت: در حال حاضر کانال ها و گروه های کانون لقمان و خبرگزاری پانا در پیام‌رسان ها دایر است و برنامه ها و‌ مسابقات کانون را به آنها اعلام کرده و آماده دریافت و ثبت پاسخ آنهاست.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن تعطیلات و با توجه اینکه به حضور دانش آموزان در کانون در حال حاضر امکان پذیر نیست و از طرفی این فاصله گرفتن موجب می شود که زحمات دانش آموزان در طی سال هدر رود؛ چاره ای نیست جز اینکه مطالب ارائه شده توسط اعضا مرور شود. این مهم حتی الامکان از طریق گروه‌های مجازی و در صورت عدم دسترسی اعضا به فضای مجازی از طریق تلفن و سامانه پیامکی مطالب به گوش دانش‌آموزان می رسد.

شهابیان افزود: بدون شک والدین به فکر درس و تکالیف دانش آموزان هستند؛ اما فعالیت های فوق برنامه را جدی نمی گیرند در صورتی که برای نوجوانان فعالیت های هنری و مهارتی بستر مهم بوده و موجب اقتدار آنان در سطح همسالان می شود.

ما با این دیدگاه ضمن ارسال محتوای کلاس ها برای اعضا از آنان می خواهیم با تمرین و مرور مطالب در بین ساعات مطالعه و انجام تکالیف درسی به مهارت و هنر خود بپردازند و خود را برای شروع کلاس ها آماده نگه دارند.

مدیر کانون لقمان در ادامه با اشاره به بانک تلاش کانون گفت: امسال به همت خیرین جوائز بسیار خوبی برای بانک تهیه شده که از جمله تبلت، ارگ کوچک، هدفون، اسپیکر و... است که در پایان ترم به همه دانش آموزانی که کارت تلاش دریافت کرده اند با اولویت تعداد کارت جایزه تعلق می گیرد. در حال حاضر نیز اعضا با شرکت در مسابقاتی که از طریق کانال ها و یا توسط سامانه پیامکی برای آنان ارسال می شود، می توانند امتیازات خود را افزایش دهند.

شهابیان از خبرنگاران پانا خواست با ارسال اخبار و گرفتن مصاحبه های تلفنی و نیز با شرکت در مسابقات کانون لقمان و سایر مسابقات به خصوص خاطرات داستان دل نوشته و... توانایی قلمی خود را افزایش دهند و ضمنا از فرصت تعطیلات برای افزایش اطلاعات و دامنه لغات خود بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار