رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

ازابتکارات گروه های آموزشی تجلیل می شود

بردخون،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: ازابتکارات و نوآوری های گروه های آموزشی تجلیل می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ازابتکارات گروه های آموزشی تجلیل می شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی بیان کرد : بیش از دو هفته از تعطیلی مدارس می گذرد اما در این مدت آموزش متوقف نشده و فرهنگیان با همه توان برای ارائه دروس به دانش آموزان تلاش می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت از تعطیلی درازمدت مدارس و توقف درس به دلیل شیوع بیماری کرونا ناراحت شدند اما آنان با اراده مستحکم خود را برای آموزش در عرصه ای دیگر آماده کردند.

وی اضافه کرد: استفاده از شیوه های نوین آموزشی و ارائه آموزش از طریق فضای مجازی، تماس تلفنی، ارسال پیام و محتوا باعث شده تا دانش آموزان همراه با گذر زمان به درس نیز توجه کنند و از تحصیل عقب نمانند.

محمودی ادامه داد: گروه های آموزشی در این روزها فعالانه تلاش و فعالیت می کنند تا آموزش را تقویت کنند که در فرصت مناسب از ابتکارات و نوآوری های گروه های آموزشی تجلیل می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: با مشارکت عمومی و فعالیت دست اندرکاران، به زودی شاهد رفع ویروس کرونا در کشور هستیم و باز آرامش به جامعه برمی گردد اما نباید از دغدغه ها و مسائل آموزشی و فرهنگی غفلت کنیم.

وی تصریح کرد: هماهنگی غیرحضوری با مدیران و کادر مدیریتی مدارس، ارسال بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری، شیوه های فعالیت در این وضعیت و ارتباط با فرهنگیان صورت گرفته تا آموزش همچنان ادامه داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه برنامه های تعیین شده مدارس تعطیل شده، گفت: سلامت دانش آموزان بسیار مهم و تعیین کننده است و تلاش آموزش و پرورش ارتقای بهداشت آنان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از فعالیت فرهنگیان، افزود: کشور ما به همت مشارکت فعالانه مردم و مسؤولان مراحل سخت و دشواری را پیموده است و این مرحله نیز می گذرد.

وی عنوان داشت: انتظار داریم خانواده ها در این حادثه شرایط را به خوبی درک کنند و ضمن توجه به بهداشت و سلامتی فرزندان، برای ارتقای علمی و تحصیلی دانش آموزان نیز همکاری داشته باشند.

محمودی خاطرنشان کرد: با دلسوزی و فعالیت مضاعف معلمان و همراهی اولیای دانش آموزان سال تحصیلی را با موفقیت و شادی به پایان خواهیم رساند و با یاری خداوند بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات کشور اسلامی اضاف خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار