اغذیه فروشی‌های سیار در شمال تهران جمع‌آوری شدند

تهران (پانا) - اغذیه فروشی‌های سیار و وانت نیسان‌های سدمعبر کننده از سطح معابر شمال تهران با حضور نیروهای شهربان و معبربان جمع‌آوری شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اغذیه فروشی‌های سیار در شمال تهران جمع‌آوری شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با هدف حفظ بهداشت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا کنون، ۲۳ ون کافه، اغذیه فروشی‌های سیار و وانت نیسان‌های سد معبر کننده در شمال تهران به علت نداشتن مجوز از وزارت بهداشت و استاندارد نبودن نحوه توزیع و طبخ غذا جمع آوری شدند.

وی گفت: طی هماهنگی انجام شده در خصوص جمع آوری اغذیه فروشی‌های سیار از سطح منطقه یک نیروهای انضباط شهری همراه با ۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه جرثقیل جهت حمل خودروهای سد معبر کننده، از ساعت ۲۰ لغایت ۳ بامداد هر شب به صورت مستمر با حضور و همکاری نیروهای یگان امداد، راهبر ناجا اقدام به اجرای طرح فوق می‌نمایند و خودروهای توقیف شده به پارکینگ منتقل شده و از راننده خاطی تعهد گرفته می‌شود.

جعفریان افزود: بیشترین سد معبر و فروش اغذیه در تجریش و خیابان‌های شریعتی، بلوار شهید اندرزگو، خیابان شهید باهنر و… بود که با نظارت مستمر از فعالیت این اغذیه فروشی‌ها جلوگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار