کمک ویژه کرونا به فرهاد مجیدی؛ استقلال برنده بزرگ تعطیلات ناگهانی لیگ شد

تهران (پانا) – هر چند پرسپولیس از تعطیل شدن بلند مدت لیگ برتر شکایت دارد، اما رقیب سنتی این تیم بدون سر و صدا و به آرامی در حال لذت بردن از تعطیلاتی است که شیوع کرونا ویروس به آنها هدیه داده است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک ویژه کرونا به فرهاد مجیدی؛ استقلال برنده بزرگ تعطیلات ناگهانی لیگ شد

شکست استقلال مقابل تیم ته جدولی گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر که در سیرجان رقم خورد، این تیم را از قهرمانی در این فصل لیگ برتر تا حدود زیادی دور کرد و با قرار گرفتن شاگردان فرهاد مجیدی در رده چهارم جدول لیگ برتر، آنها حالا باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به فکر دیدارهای باقی مانده باشند.

در ناکامی‌های اخیر استقلال یکی از عواملی که تاثیر زیادی گذاشته، غیبت برخی ستاره‌های این تیم از جمله شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و عارف غلامی بوده است، موضوعی که به خصوص درباره شیخ دیاباته با ادامه‌دار شدن، هواداران استقلال را نگران کرده بود.

اما از زمانی که کرونا ویروس در ایران شیوع پیدا کرده است، استقلالی‌ها از تیم‌هایی بودند که یکصدا خواهان لغو بازی‌های لیگ برتر تا زمان آرام شدن اوضاع بودند، موضعی که به نظر می‌رسد در کنار تلاش آبی‌های برای جلوگیری از شیوع این ویروس، کوششی در جهت بهبود اوضاع تیم باشد.

با تعطیل شدن طولانی مدت لیگ برتر، استقلالی‌ها این فرصت را پیدا کرده‌اند تا به وضعیت مصدومان خود بپردازند و با توجه به اینکه لیگ برتر بعد از تعطیلات نوروز آغاز خواهد شد، بحران مصدومیت در استقلال به پایان می‌رسد و بدین ترتیب استقلال تیمی خواهد بود که از شیوع کرونا سود برده و فرصت بازسازی و بازگشت به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار