بیانیه قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در محکومیت کشتار مسلمانان هندی

تهران (پانا) - قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در محکومیت کشتار مسلمانان در هند بیانیه دادند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در محکومیت کشتار مسلمانان هندی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ وَلِیًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ نَصِیرًا (نسا، ٧٥)

در چند روز اخیر، در کشور هند به بهانه‌های مختلف و نامربوط، مسلمانان را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار می‌دهند و این اتفاق بسیار نگران کننده است.

صدای مظلومیت مسلمانان هند و ندای غریبی آن ها به گوش ما می رسد. ما مسلمانان طبق فرموده ی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) که می‌فرمایند: «هرکس ندای مسلمانی را بشنود و او را یاری نکند، او مسلمان نیست» باید به فریاد مظلومیت آن ها پاسخ دهیم و صدای غربت مسلمانان هند را به گوش همه ی آزادمردان برسانیم و برای نجات آنها اقدامی انجام دهیم.

هند که خود را سرزمین صلح می‌داند امروزه به سرزمین ظلم تبدیل شده است، اما متاسفانه در این زمان همه سکوت کرده‌اند و ما هستیم که باید صدای مسلمانان مظلوم هند باشیم.

ما اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان این اقدام نابخردانه هندوها را بشدت محکوم می‌کنیم و از مسئولان وزارت امور خارجه و تمام مراجع ذی‌ربط درخواست پیگیری این مسئله را داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار