تسهیلات جدید شهرداری تهران برای ساکنان محدوده‌های ترافیکی

تهران (پانا) - مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران، جزییات تسهیلات جدید شهرداری تهران، برای تردد ساکنان محدوده طرح های ترافیکی را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات جدید شهرداری تهران برای ساکنان محدوده‌های ترافیکی

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عمار سعیدیان‌فر با بیان اینکه در سال‌های اخیر و به دنبال اجرای طرح جدید ترافیک، تسهیلاتی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و محدوده ی کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) در نظر گرفته شد، گفت: ساکنان با اجرای طرح جدید از تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه طرح ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا بهره‌مند می‌شوند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با بیان اینکه امسال تغییراتی در تسهیلات ارایه شده به ساکنان محدوده‌های ترافیکی داشته‌ایم، تصریح کرد: در سال جاری، یک‌بار خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ و یک‌بار ورود بعد از ساعت ۱۷ نیز برای ساکنان رایگان بود این در حالیست که برابر تصویب شورای اسلامی شهر، ساکنان محدوده ی طرح ترافیک و محدوده ی کنترل آلودگی هوا در سال ٩٩ می‌توانند یکبار خروج قبل از ساعت ٩ و یکبار ورود بعد از ساعت ١٦ بصورت رایگان داشته باشند.

سعیدیان‌فر گفت: البته ساکنان محدوده دوم «کنترل آلودگی هوا» یا همان زوج یا فرد سابق دقت داشته باشند که فقط برای عوارض همان محدوده دوم از تخفیف ٥٠ درصدی برخوردارند و چنانچه وارد محدوده طرح ترافیک شوند تخفیف ٥٠ درصدی شامل حالشان نخواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: ساکنان محدوده‌های ترافیکی که مالک هستند باید نسبت پرداخت عوارض نوسازی، پسماند، خودرو و بدهی عوارض طرح ترافیک خود اقدام کنند که در صورت پرداخت دیگر نیاز به مراجعه و ارایه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ندارند. این در حالیست که آن دسته از ساکنان محدوده های ترافیکی که مستاجر بوده و زمان اجاره نامه یشان رو به اتمام است باید قرارداد تمدید شده خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه کنند.

سعیدیان فر تصریح کرد:باید توجه داشت که رزرو طرح ترافیک از سال آینده برای همه شهروندان اعم از محدوده طرح یا غیر از محدوده طرح الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار