پیام تقدیر مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه از کادر درمانی کشور برای مبارزه با ویروس کرونا

تربت حیدریه (پانا) - محمدرضا قرائی مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در پیامی از تلاش پزشکان و پرستاران و فعالان عرصه سلامت و بهداشت برای زحمات بی شائبه و موثرشان در کنترل بیماری کرونا ویروس تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه از کادر درمانی کشور برای مبارزه با ویروس کرونا

متن پیامبه شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا" و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است.(مائده ۳۲)

◽️ آن چیزی که در بحران ها مایه دلگرمی و امید است این است ایران اسلامی همیشه مدافعینی دارد آماده فداکاری؛ چه در دفاع از میهن، چه در بحران های سیل و زلزله و اکنون در دفاع از سلامت جامعه.

◽️ کادر درمانی کشور امروز در چنین شرایط حساسی که شیوع ویروس کرونا سلامت مردم عزیزمان را با تهدید مواجه کرده است، با همدلی و تلاش مضاعف و شبانه روزی، مقابله و کنترل آن را در اولویت کار خود قرار داده اند.

◽️ از تمامی پزشکان و پرستاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش که همچون فرشتگان رحمت به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیماران پاسخ میدهند، صمیمانه قدردانی می نماییم.

◽️ همچنین از تمامی دانش آموزان عزیز که مروج سلامت اند و در فرهنگ سازی و انتقال پیام های بهداشتی یار و یاور کادر درمانی کشور، می خواهیم که تا پایان این بحران در خانه ها بمانند و از طرق مختلفی که معلمین محترم برایشان فراهم ساختند به کسب علم و دانش بپردازند.

امیدواریم در این برهه از زمان که سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا به یکی از اولویت اصلی بخش پزشکی و سلامت کشور تبدیل شده است به فضل الهی و با همراهی و همدلی این عزیزان شاهد ریشه کن شدن این بیماری و از بین رفتن دغدغه های هم وطنانمان در سرتاسر کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار